Förändring

Hej på er!

Nu var det ett par dagar sen. Men ibland får jag bara inte tiden att räcka till för att jag prioriterar annat. Jag tror ni förstår hur det kan vara ibland;-). Och just nu så är det en rätt stor förändring som skett, och prioriteringen av tiden de sista dagarna har legat just där.
Men som jag känner just nu så är det alldeles för tidigt och privat för att orda mer om det här, pga av att det är flera människor och känslor inblandade också och det vill jag respektera. Men från min (vår) sida sett så är det positivt det som skett och jag är otroligt glad över denna förändring och jag hoppas den kommer bestå!

Annars så rullar väl den här dagen på som vanligt, vilket innebär fredagsmys med god mat och något gott att dricka till:-). Dock är det tomt utan min man här på berget, som tyvärr fick lov att rycka ut och jobba helg:-(
Men det blir nog trevligt ändå, för kära moster Carina från V-ås kommer och stannar antagligen här över natten. Och imorgon är det sen dags igen för vår årliga tradition, vilket innebär att vi tänder ljus på kyrkogården för nära och kära och sänder en tanke till dom på den andra sidan. Sen bjuds det på ärtsoppa med tillbehör hemma hos mammsen såklart! Alltid en mysig helg såhär i höstmörkret:-).

Hoppas ni får en mysig fredag!
Kram från oss♥

 

 

                                      En bild på Trixie är väl på sin plats, det va ett tag sen:-)
                              Under vår semester i Egypten har hon som ni vet levt storstadsliv i
                              Sthlm hos min bror, vilket gått fantastiskt bra! Det var nästan så vi inte 
                             fick tillbaka henne sen:-D. Men nu är hon hemma igen och hon har
                                                       varit såååå saknad här på berget!



Kommentarer
Postat av: Lena

Underbara älskade Trixie <3

Drömde om henne inatt, David sa att jag ropade på henne i sömnen :) så saknad är hon här hos mig!

Puss & Kram

2010-11-05 @ 17:44:05
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra med allt och att ni har hunnit landa lite! Tack för det fina smset igår. Min mobil är lite knas och jag kan inte få fram bokstäverna för att svara. Dina ord värmde väldigt iallafall. Tack för att du finns! Kram

2010-11-07 @ 16:12:13
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0