Dagen i bilder

Den här dagen får nog tala i några bilder:-). Imorgon väntar ett litet 1-års firande härhemma och lite förberedande packning. Min bror med sambo kommer hit och stannar över natten, för att sen ta med Trixie hem till Sthlm. Oj, va jag kommer sakna den lilla skiten:-D.

Kram på er!



Få se.....hur gjorde man nu igen?!



Efter allt sminkande blir man hungrig. Å, godast är det på egen hand:-)



Det här var roligt! Man kan ju kasta allt på golvet:-)



En superfin 1-års present fick Greta (i förskott) av min bror m. familj.
Tanken var att vi skulle kunna ta med detta och använda på resan.



Jag kunde inte låta bli dessa små tofflor! Dom är påväg hem:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0