Grattis älskade vän på 1-års dagen!


Så älskad♥


Grattis lilla vän på din 1-års dag, vi älskar dig så♥.
Tänk, det har redan gått ett år, och jag minns dagen då du kom som igår.
Tiden går så fort, jag kan nog knappt förstå. Älskade lilla vän, tack för att du finns, vi älskar dig så♥.



Fingrar & tår

Fingrar och tår och fjäderlätt hår
en blick så klar som såge du tusentals år
Det är knappt jag förstår, en tös, hon är vår!
En gåva till oss är du min lilla!

Mitt barn i min famn, jag viskar ditt namn,
och plötsligt känns det som om all världen försvann,
som tiden stod still, en tös, hon finns till!
En livets gåva är du min lilla!

Tänk blodet i mig blev blod in i dig
vandrar genom tider, ådror och märg,
släktled i mig blir släktled i dig
här är du - en av oss,
en ny länk i livets kedja.

Jag lånar dig, min skatt, för ett slag,
en stund så kort som ett andetag,
en vindpust av tid är ditt och mitt liv
en livets gåva är du min lilla!

Fingrar och tår och fjäderlätt hår
en blick så klar som såge du tusentals år
Det är knappt jag förstår, en tös hon är vår!
En gåva till oss är du min lilla!

HÄR kan ni läsa hur det gick när Greta kom till världen & oss!


Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till söta Greta:)

2010-10-14 @ 11:22:42
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för den Frida, nu sitter jag här och storbölar efter att ha läst din förlossningsberättelse! Haha!

Har läst den flera ggr förut men med tanke på att jag idag har exakt fyra veckor kvar till bf så blev det lite extra känsligt...



Hoppas ni får en jättebra dag och GRATTIS till lilla Greta.

Kramar från oss

2010-10-14 @ 11:36:10
Postat av: Sandra

Söta söta söta, underbara lilla Greta!



Hoppas ni hade en underbar födelsedag!



Jag kommer aldrig någonsin glömma den dagen Greta kom till världen. Frida, du är världens tuffaste!



Kram

2010-10-15 @ 10:46:55
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0