Halvfart

Idag blir det inte mycket till skrivande här känner jag. Även fast jag INTE (för en gångs skull) har gjort en massa saker just idag så känns det som om energin är slut ändå, jag går på halvfart. Jag har ingen vidare lust med något, jag vill bara vara... Usch, va tråkig jag låter, jag vet! Men man måste väl få känna så ibland också. Fast för mig är det en konstig, negativ och frustrerande känsla. Jag är ju van att ha en massa energi och vilja göra tusen saker, helst samtidigt. Det ska liksom sprudla om en! Men nej, inte idag.....kanske finns där mer energi tills imorgon, hoppas att natten tankar mig full:-).

Jag vill ialla fall passa på att tacka alla gamla och nya "ansikten" som gett/ger sig tillkänna här på bloggen lite då och då med en och annan kommentar. Det är roligt. Era kommentarer gör mig verkligen glad! Det ger energin att fortsätta skriva:-)

Nej, tanka energi står på tur! Kram på er♥

                                                                                 Här snackar vi energi:-D









Kommentarer
Postat av: Lenis

Försöker hon göra en kullerbytta eller är hon bara framåttung :) <3

2010-10-08 @ 07:58:24
Postat av: Sofie Normark

Jag hoppas du tankat ordentligt under natten och att du SPRUDLAR av energi idag.. Denna härliga höstfredag!

2010-10-08 @ 08:33:50
URL: http://sofienormark.blogspot.com
Postat av: Nilla

Vilken mysig blogg du har. Och vilka söta barn. Kul att läsa lite om en som är från samma stad som en själv. Får mig att sakna Avesta lite mindre nu när jag bor i England.

Kram

Nilla

2010-10-08 @ 21:41:24
URL: http://ladytelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0