Stolt!


Stolt kille!

Så var ännu en (tredje) simskolekurs avslutad idag. Nu tror jag att vi ger oss och finslipar det sista på egen hand. Jag är så stolt över vår fina, fina pojke! Mammas prins♥. Och stoltheten riktigt lyser hos honom själv med, att äntligen kunna simma:-D. En annan grej som också är spännande just nu är att ha en tand lös, den första. Ååå, vad han längtar tills den släpper taget:-D. Varje dag så står han vid spegeln och vickar på den fram och tillbaka. Älskade prins!  Att tappa en tand, det är stoooort när man är 6 år:-).

Ikväll känner jag mig rätt trött igen. Så jag ska försöka pallra mig i säng omgående. Ladda batterierna. Det är en ny dag imorgon också:-).


Hoppas ni haft en fin dag, kram från oss♥



Lillasyster fick fina rosor på kinderna i badhuset:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0