Sköna söndag


Min hjälpreda under dagen i köket....eller inte;-)



♥Dina ögon är underbara lilla vän♥




Vi har haft en lugn dag idag igen hela familjen. Skönt. Och jag är nöjd över beslutet att inte ha haft något kalasande idag. Vi hinner. Och huvudpersonen i fråga är ju knappast medveten om att vi firar senare heller.
Men naturligtvis kommer vi (mamma, pappa & barn) ha ett litet firande härhemma med tårta och paket för födelsedagsbarnet på torsdag ändå. Det ser jag fram emot. Tänk, va tiden går och på torsdag är det redan ett år sedan du kom till oss i raketfart! Bara fyra timmar senare på förlossningen och sen var du här. Du var perfekt och lyckan var fullkomlig....jag hade äntligen fått min prinsessa också♥.


Hoppas ni mår bra, kram på er!




Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha, vilken underbar liten hjälpreda du verkar ha! Såå söt =)

2010-10-11 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0