Färdigpackat!

Puh! Äntligen står packningen färdig i hallen, och jag vet inte hur många gånger jag gått igenom i huvudet för att komma på om jag glömt något! Hoppas inte. Det är ju faktiskt mest Gretas pryttlar man är orolig över, eftersom vi inte säkert vet vad som finns på plats åt bebisar. Nej för nån arab-mat stoppar vi inte i henne:-). För oss andra så löser det sig alltid om något skulle glömmas, det mesta finns säkert att köpa.

Nej, nu några timmars sömn, tidigt imorrn ringer klockan! Ni får ha det så bra härhemma i kylan;-D. Jag hoppas att det ska funka att blogga lite från mobilen också.

Kram från oss♥



Hurghada, me like!

 



Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag hoppas ni njuter av en härlig och välförtjänt semester! Ser fram emot blogguppdateringarna dock, är in och tittar efter så gott som varje dag :)

2010-10-27 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0