Tjejkväll ikväll!


Fynd från skogen i Värmland:-)


Hej på er!

Igår eftermiddag kom vi hem igen. Vi har haft mysiga dagar med  barnens morfar. Ätit gott och druckit gott, shoppat 1-års presenter, tagit sköna promenader, plockat lite svamp i skogen och hälsat på alla djur på gården:-).
 Jo, det är välbehövligt att emellanåt komma hemifrån och bort från alla sysslor, speciellt för mig då jag alltid vistas mellan dessa fyra väggar. Och Fredde behöver absolut distansen från jobbet och alla tankar som far kring det! Jag tror alla i familjen mår gott av att komma bort ibland för att kunna uppskatta det man har hemma:-).

Idag tvättas det för fullt härhemma och strax ska jag hämta Gabriel vid skolan. Sen mot eftermiddagen får jag kvinnligt övernattningsbesök av min bästa (gravida) Jessica från V-ås:-D. Vi ska ha tjejmys ikväll! Superkuuuul! Hon kommer dock utan barn så vi får roa oss med mina;-). Och jag tänkte laga "Biff med sting" åt oss efter att barnen hoppat i säng. Sen blir det tjejsnack för hela slanten! Mannen i huset är i Sthlm och jobbar, så då passar vi på:-D.

Hoppas ni mår bra, kram från oss!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Vilket härligt berg med trattkantareller! Man blir riktigt avis :) Tack för trevlig blogg!

2010-10-05 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0