Mmmm, det doftar citron!

                                 
                                                                 Sångpåsen från Oskar & Ellen

Hej på er!

Dagen som gått har bara bestått av städ, städ, städ. Kul va:-S. Men tusan så skönt när det är gjort och hela huset doftar av citronsåpa:-). Sen är det ju alltid extra skönt att ha fräscht hemma till kalaset på söndag när det kommer gäster. Jo, vi tänker nämligen fira Greta lite tidigare än planerat eftersom vi flyger till Egypten redan den 16:e så då kan det vara skönt att bara ta det lugnt dagarna innan istället. Packa det sista i väskorna och njuta av vad som komma skall:-).

För en tid sedan gick jag med i barnens bokklubb åt Greta, och idag kom ytterliggare ett paket med en ny bok och en jättefin sångpåse från Oskar & Ellen. Det var en glad överraskning. Har många gånger tänkt att jag skulle beställa en men det har aldrig blivit av. Va bra att bokklubben visste det;-). Nu har vi en ialla fall och Greta tyckte det var jätteroligt att plocka med de olika figurerna. Sen ska väl jag försöka finslipa min vackra stämma litegrann inför kommande sångstunder:-D.

Nej, nu tänker jag njuta av mitt citrondoftande hem på soffan en stund. Det är jag värd!

Kram på er♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0