Huset fullt!

Oj, oj! Det har varit full fart i huset härhemma igår tills idag med kärt besök av min käraste kusin Pernilla m. familj. Jo, med fyra ungar i huset och en tokig hundvalp blir det rätt livat:-D. Vi hade iall fall en supermysig kväll tillsammans och både åt och drack gott som vanligt. Pernilla hade dessutom med sig av sitt underbart goda hembakade bröd, mums! Dessutom känner jag nu att energin faktiskt är på tillbakagång, och tur är väl det. Trött få man vara när man blir gammal, förutom några undantag emellanåt då:-D.
Ikväll blir det en lugn kväll hemma med familjen, minstingen sover naturligtvis redan och när Gabriel sen hoppar i säng så är det dags för mannen och frun i huset att mysa och se en film tillsammans. Mys, mys, mys! Finns inget bättre:-).

Angående kalaset imorgon för Greta så har vi faktiskt blåst av det hela och bestämt oss för att ha kalaset när vi kommer hem från Egypten istället. Anledningen är att vi dragit öronen åt oss lite pga alla förkylningar och febrigheter som far runt överallt hos alla. Och för att minimera risken för oss att bli sjuka (igen) innan avresan så är det dumt att chansa! Jag tror vi gjort ett klokt val:-)

Nej, nu ska jag lördagsmysa med familjen♥
Kram på er!


 Filmval ikväll:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0