Är man stor måste man vara snäll...


En av Trixies favoritvänner!

Igår när vi var på promenad så mötte vi en av Trixies favoritkompisar igen. En fransk mastiff hane på 60 kg! Visserligen så älskar Trixie allt och alla, stora som små hundar, barn och vuxna! Men den här killen är det något visst med, då måste det väl stämma att storleken HAR betydelse;-D.
Trixie gjorde av med en hel del av dagens energi genom att enbart springa runt, under och kring benen på honom! Snabb är bara förnamnet.



Som ett torrt skinn!


Min moster fick tyvärrr förhinder igår och kunde inte följa med på shoppingkvällen. Istället fick jag sällskap av min brors fru:-). Vi hann med ett par affärer och jag är jättenöjd med det jag hittade till Greta. Några grejer till ska väl inhandlas åt henne, men sen så är vi redo att fira 1 år:-).



Kvällsshopping!

Nej nu så ska jag faktiskt packa väskorna åt hela familjen. Vi åker nämligen i eftermiddag till barnens morfar i Värmland och stannar över helgen. Det ser jag fram emot. Alltid lika roligt att träffa pappa♥.
Får se hur effektiv jag är med bloggandet kommande dagar?

Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0