Avrese-status...


Tror vi börjar bli redo för att sitta här!

  • Alla har varsin resväska
  • UV-dräkt + mössa (Greta)
  • Solcremer + aloe vera gel
  • Reseapotek
  • Barnmat för 14 dagar
  • Alla har aktuella pass
  • Hemförsäkringen uppdaterad med en tilläggsförsäkring för resor
  • Hus, hund & kattvakt ordnad √
  • Alla är (färdig) vaccinerade med Twinrix (gäller ej Greta)
  • Gretas 1-års vaccinationer klara
  • Drickvaccin Dukoral påbörjad
  • Resan betald
  • Biljetter utskrivna
  • Ny baddräkt inköpt
  • Ny bikini inköpt
  • Handsprit inköpt
  • Desinficerande våtservetter inköpta
  • Sulky till Greta

Ungefär såhär ser det ut hittills. Tror vi har koll på det mesta, hoppas jag:-S. Kommer ni på något annat viktigt som ni inte ser här eller om ni bara har något bra resetips så skriv gärna och berätta! Jag tar tacksamt emot alla tips & råd:-).

Vill även passa på att önska er en skön fredag också. Vi blir hemma som vanligt och, ja ni vet, fredagsmyser:-D. 
Inget går upp emot att se Gabriels ansikte när vi säger att det är fredag och mys för hela slanten! Det går liksom inte längre att skippa, allt annat blir ointressant och oviktigt för oss. Och jag vet att det betyder oerhört mycket för Gabriel, och det gör det för oss med! Wow, vilken känsla det är att ha en egen alldeles, alldeles underbar familj♥.
Finns inget som slår det....jag kan förlora allt(materiellt), sitta på en öde ö. Bara jag får göra det med min familj:-)

Kram på er, och myyyys utav bara sjutton ni med:-D




 Greta invigde UV-dräkten i sommras:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej.. Härligt med semester :) Resorb (vätskeersättning) brukar vara bra o ha med om de små blir dåliga.. Brukar vara dåligt utbud på de utomlands.. Ett litet tips :) Kraaam och ha en underbar resa

2010-09-24 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0