Jag är redo


Det gäller att hålla tungan rätt i mun:-)

Nu händer det grejer här hemma på berget. Inte nog med att lilla fröken fräken kryper och försvinner titt som tätt:-O. Nej, nu ska allt utforskas också givetvis:-). Blommorna i fönstret är goda(?), likaså Trixies alla tuggisar, Trixies vatten, döa flugor och blad m.m. Och är man inte med så står nog toalettborsten på tur:-S. Kom på henne häromdagen grejandes med den, dock inte i munnen(än), puh! Jo, nu är hon verkligen på g här hemma. Underbart:-). Och tro mig, jag kommer VERKLIGEN ihåg hur det var med Gabriel! Men skillnaden den här gången är att jag har jag mycket mer med mig i bagaget! Och det tänker jag dra nytta av. Samma misstag gör man ju inte om två gånger! Nu väntas en intensiv, härlig och tålamodsprövande tid, och jag är redo!



Hoppas ni mår fint, kram från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0