Sjung om studentens lyckliga dar...



Stötte på den här bilden på min gamla klass på Facebook häromdagen. Och det var minsann inte igår!
Men närmare bestämt -99:-) Oh my, va fort åren har gått...jag tycker nyss jag stod där med hatten på mitt huvud. Lycklig som få över att äntligen slippa skolan! Vad som hände sen kan vi ta vid ett annat tillfälle. Hur som helst, kan ni se var jag är på bilden?!
Tro det eller ej men tom Fredde såg fel:-D

Jag passar även på att önska er en riktigt härlig fredag, hoppas ni får en massa mys:-)
Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Raden längst bak, näst lägst ut till höger.. (från skärmen sett! :) )

2010-09-03 @ 21:35:34
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: KUSIN

KLART JAG GÖR!!

Den brunaste av dem alla =)

Högst upp till höger.

Kommer ihåg den dagen som om det vore igår...sjukt!

Kalas ute i ripan =)

Puss & kraaaaaaaaaaaaaaaam <3

2010-09-04 @ 09:36:39
Postat av: Jessica

Vaddå som att det går att ta fel? Har han supit karln din?? :)

Puss

2010-09-04 @ 11:28:51
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså, va svårt! =)

Jag trodde först att det var du på sittande raden. Från skärmen sett näst längst ut till vänster. Eller? =D

2010-09-04 @ 12:37:36
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Malin Rabb

Men...nog är det du, nummer 2 längst från vänster,nedre raden?? Fast kusinen din måste väl veta bäst :) Kramsi

2010-09-05 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0