Skön natt!

God morgon på er!

Natten har gått jättebra:-). Inga vaggningar eller gråt. Istället slog jag upp mina blå vid 06.30 och Greta sina en stund senare. Det tackar vi för! Ska även nämna att hon spenderade natten halvliggandes i sin vagn. Och det funkade jättebra. Tror det lättade på trycket en hel del på öronen. Skönt!
Förhoppningsvis så är det säkert påväg bort också, precis som läkaren sa. Och då jag inte är en sån som gillar att medicinera varken mig eller barnen mot allt och alla sjuktillfällen som vissa vill (om det inte absolut behövs såklart) så är jag glad att vi slapp det. Kroppen och immunförsvaret blir starkare av att klara av saker och ting själv, helt klart! Den är byggd för det.

Nåja, vi tar en lugn dag hemma idag med. Och tyvärr blir det ingen boxning ikväll för min del eftersom jag har dragits med ett envist halsont de sista dagarna:-S. Nya tag nästa vecka:-)

Kram på er!

P.s Tack för alla fina kommentarer ni ger. Det glädjer mig att se:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0