Helmysigt


Tjejmys:-)

 
 
Jag & (nagel)Cissi med lilla Balloo:-) 


 
Tjejkvällar är toppen! Vi gör om det snart igen tjejer:-)


Tjejkvällen var helmysig igår. Gott vin, lite ost & kex och med sköna hudprodukter som vi fick prova. Tack tjejer för att ni ville komma, jag hade det jättetrevligt med er! Nästa gång så blir det underklädesparty hemma hos Cissi med kläder från Underverket. Det ser jag fram emot. Ikväll blir det en myskväll med familjen. Vi ska laga lite god mat tillsammans och sen blir det nog att inta ryggläge vid teven:-)

Hoppas ni också får en fortsatt skön helg, kram från oss♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååå, det ser ut som att ni hade det jättemysigt! Jag hoppas att det blir fler gånger och då hoppas jag också va med! =D



Hoppas ni har en mysig helg!

Kram

2010-09-12 @ 11:17:09
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0