Mysig eftermiddag

Hej på er♥

Hörrni, jag har haft sjukt mycket att göra igen! Och igår kom jag hem så sent efter hjärt-och lungräddningskursen att jag bara inte hade orken att skriva här. Istället blev det ett varmt bad med min kära man♥. Vi har ju inte så mycket tid tillsammans eftersom han jobbar för det mesta. Så jag vill verkligen ta vara på de små stunderna när jag kan:-).

Nu sover ialla fall båda barnen och jag har en liten stund över, efter ytterliggare en hektisk dag med bla besök av min kusin från V-ås med (nästan alla) barn. Vi lunchade härhemma, babblade och drack kaffe förstås:-). 
Och lite senare kom även min gamla arbetskollega med 10 kg köttfärs:-D. Alltid bra att stoppa i frysen, det går åt härhemma.

När sen middagen var överstökad så tog vi oss hastigt och lustigt till skateparken i stan som Gabriel velat så länge. Det var en mysig liten eftermiddagsutflykt som jag, Gabriel, Greta & Trixie gjorde:-).

Men imorrn tänker jag se till att det inte händer mycket alls härhemma:-). Förutom vårt underbara fredagsmys såklart!

Ha en skön kväll allihopa, kram från oss♥



 Stora kliv i skateparken:-)



 Äntligen fick jag tandsingarna på bild:-)



Trixie har sjuuukt mycket energi! Här gör vi av med lite:-)


Kommentarer
Postat av: lena

Mysigt ni har det :) Pussa barnen från mig!

2010-09-17 @ 08:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0