Go pappa, Go pappa!


Vår coola man & pappa visade minsann idag att han fortfarande kan:-D



Hej på er!

Igår blev det verkligen en såndär perfekt mysfredag. Hela familjen njöt av en brasa, gott grillat kött m. tzatziki och en Disneyfilm:-). Underbart med helg och fredag! Eller vad säger ni?!

I förmiddags har vi faktiskt varit i skateparken igen:-). Gabriel tycker det är superroligt (mannen i huset likaså tror jag), men för Gabriels del blev det idag mest sparkåkning. Det är mycket lättare såklart. Vad gäller mannen i huset så fick vi verkligen så vad han gick för:-D. Inte illa för en gammal skatare;-). Å jag kan lova att smågrabbarna i parken var impade av hans tricks. Jag bara älskar när han bjuder på sig själv sådär:-).

För Gabriels skull så måste det vara riktigt roligt med en pappa som engagerar sig när man är där. För tro det eller ej, men jag har sett flera föräldrar (pappor) som sitter I BILEN och väntar på sina barn medans dom
 skatar:-S. Jag menar, när man ändå är där så kan man väl lika gärna kliva ur bilen och titta på sina barn! Jag skulle ialla fall inte ha hjärta att sitta i bilen och inte visa mitt intresse för mitt barn! Eller kanske har jag för höga krav?! Det viktigaste kanske är att dom ialla fall är där?! Hmmm, en tanke som ändock har slagit mig.
Vad tycker ni?

Jag önskar er en sköööön lördag. Ikväll blir det mys igen:-). Kram från oss♥



 Inte det lättaste det här!


Sparken går som smort:-)


Lillasyster fick mellis i parken:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, coola farsan! Jag förstår att smågrabbarna var impade. Det hade jag också varit! =D

Och Gabriel ser riktigt proffsig ut ju. Övning ger färdighet!



Ja men å va kul!! Jag tror att torsdagen passar oss bäst, men vi kan väl höras lite närmre! =)

Kram

2010-09-18 @ 20:35:28
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: KUSIN

Men vad hemskt!

Klart att det är bra att de är där..men för sjutton, KLIV UR BILEN!

2010-09-18 @ 21:01:11
Postat av: Sandra

...och för övrigt håller jag givetvis med dig. Att kliva ur bilen känns som en självklarhet!

2010-09-19 @ 18:59:28
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kanske ska skicka iväg Johan dit nån dg oxå, skulle vara kul att se :p

2010-09-19 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0