Helgshopping

Hej på er!

Hoppas ni haft en skön helg. Själv har jag haft häcken full som vanligt, därav dåligt med skrivandet här. Fast ibland prioriterar man väl annat;-). Som tex, tid med familjen, en heldag med kyrkan i goda vänners sällskap, en tripp till V-ås och lite shopping. Ja, ni ser ju själva att jag haft att göra:-D. Shopping är energikrävande! Och det som skulle inhandlas i V-ås var konstrottingmöbler till vår altan. Men då vi var ute i sista sekunden så var det mesta slut överallt. Skit också! Tror vi får satsa på möbler till våren istället. Men tomhänta kom vi inte hem ialla fall. Och tur är väl det;-) Man skulle kunna säga att vi nu är redo att fara till Egypten hela familjen, eftersom vi hittade dessa snyggingar:


Gabriel fick faktiskt välja färg själv, och det blev INTE den rosa,
vad gäller Greta så passar jag på att bestämma färg än så länge:-D


Sen slank det även ner lite dekorationer till hemmet också såklart. En stormlykta(den andra hade jag sen tidigare), lite dekorationssten, två blockljus och lite murgröna. Och vips, se så snyggt man kan göra:





Även Trixie fick lite nytt. En tröja för kalla dagar, ett nytt koppel och ett nytt halsband med lite bling, bling.
Kolla in snyggingen:




Hoppas ni får en skön dag, kram från oss♥



P.s Bra gissat allihopa på studentbilden! Visst är det jag högst upp näst längst ut till höger på bilden. Den brunaste av dom alla, som min kära kusin skrev:-D. Ni som gissade på främre raden var inge sämre än min man heller för den delen, ha, ha, ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0