Fler chanser kommer...

Besviken, irriterad och frustrerad.....Jo, så kan man beskriva att jag känner mig till viss del nu! Ett av hus-alternativen har tyvärr fallit bort:-(. Och fast att jag intalar mig själv varje gång innan att inte bli det så blir jag det varje gång ändå!
Men, men....så är det. Får försöka komma ihåg att det var väl inte meningen den här gången heller då;-).

Fler chanser och hus kommer ju....det gäller bara att ha tålamod förstås! Dessutom har vi ju ett andra alternativ också, vi får se vad det blir med det? Mmmm, nog är det spännande alltid att se vad framtiden vill med oss och "var" vi kommer hamna i slutändan:-).

Hoppas ni haft en fin dag, kramar från oss♥


Kommentarer
Postat av: Liger

Best wishes for you :) Surely you will have your best time very soon :) Just wait for the right opportunities:) Thanks for your good wishes too :)

2011-04-12 @ 19:13:16
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: Lena

Attans det va ju inte kul att höra, vart det för dyrt eller?

Som sagt kommer fler hus, kanske till och med bättre =)



Kramar

2011-04-13 @ 14:07:27
Postat av: Cattis

Åh vad tråkigt med huset!

Men jag kan hjälpa till och kolla Stockholmstrakterna om du vill. Det finns fina hus här också :)

2011-04-13 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0