Trädgårdspyssel m.m.....

En heldag i trädgården blev det verkligen denna dag. Vi har fått så mycket gjort! Och snyggt och prydligt blev det också när alla löv och allt skräp efter vintern krattas bort. Nu fattas bara några vårfina planteringar till trappen, och jag gissar att jag inte kan vänta länge med att sätta igång med det:-).

Idag känns det en hel del i både rumpa och mage efter ritten igår kan jag säga! Det är grymt bra träning för magen att rida i kort trav! Så nästa helg blir det en sväng på hästryggen igen och jag ser redan fram emot det:-).
Min övriga träning har jag stått över i ca en vecka nu pga förkylningar och grejer. Men jag hoppas kunna ta tag i det igen i veckan som kommer....

Greta är mycket fräschare nu också, ingen feber och endast lite snuva kvar. Skönt. Och de två sista nätterna har gått riktigt bra, inget mamma-ropande alls:-). Vi har alla fått den sömn vi så väl behöver.

Nu, ligger båda grynen och jag ska ta mig en välbehövlig dusch. Sen blir det mys med mannen, imorgon får vi klara oss på egen hand igen!

Hoppas ni haft en fin helg och att ni mår bra!
Kramar från oss♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen, stackars lilla Greta, vad hon har fått stå ut (ja och du med förstås...), skönt att höra att det är på bättringsvägen!



Kram

2011-04-10 @ 19:55:52
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0