Helgen....

Behöver jag skriva att det varit en supertrevlig och fullspäckad helg igen?! Näää, tror inte det va:-D. Jag antar att ni förstått det vid här laget ändå att det brukar vara så härhemma! Så jag tror jag summerar helgen i bilder istället. Dock blev inte alla trevligheter fångade på bild: Som grillkvällen härhemma i fredags med besök av både Cicci och hennes Robin och barnens morfar. Supertrevligt förstås!

Sen tog jag mig som sagt upp på hästryggen igen i lördags och ut i skogen i solskenet. Den här gången fick Trixie springa med. Det gick kanon, det var en lagom lång och lagom lugn tripp för små ben att orka/hinna med:-D.

Sen fångades heller inte några bilder på Freddes farmors 81-års kalas från igår. Men vi hade iaf supertrevligt där med och vi blev alla bjudna på en härligt god buffè i Dala-Husby:-D. Sen bar det av hem igen för att förbereda inför min Aloe Vera kväll med tema hudvård/make up och även det blev en mycket lyckad träff.
Tack tjejer för att ni kom!

Näää, nu bjussar jag på lite bilder istället.......Ha en bra dag!


                                       
                                     I lördags var det gymnastiktävling i Avesta för tre av barnens kusiner!
                                                  Det var jätteroligt att se hur duktiga dom blivit:-D


                                        
                                       Tjejkväll med hudvård & make up, kan det bli mycket bättre:-D?!
                                    And btw, så har jag nu blivit stolt återförsäljare av Forevers produkter!
                                   Jag har inget att förlora, och att få möjligheten att vara "min egen" och att
                                   få jobba med skönhet/make up kommer passa mig som handen i handsken! 
                                      Jag har ett par "utbildande" möten inplanerade redan den här veckan:-)
                                      Så nu vet ni var ni kan hojta till om ni är intresserade av produkterna!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0