Påsken i bilder....

Näää, inte har det blivit mycket till aktivitet här inte:-O. Men jag har haft underbara dagar med familjen och en hel del att stå i:-D. Tyvärr så blev det inget besök i Örebro äventyrsbad heller, då Gabriel valde bort det på egen hand mot lite hemmamys istället. Det får vi ta som ett gott betyg:-D.
 
Helgen började med att mina naglar har återigen fixats, fast denna gång hos en tjej som heter Jessica eftersom min ordinarie nagelfixare hade fullt upp! Jag är supernöjd och dom blev skitsnygga:-D.
Påskafton firades sen hos mamma med både god mat och härliga familjemedlemmar♥. Underbart!

Dagen idag har för min del spenderats i Borlänge på en sk "inspirationsdag" för Forever Living. Det var verkligen inspirerande och gav en hel del! Jag fortsätter min planering för framtiden inom företaget och hoppas på det bästa! Vi får se vart det leder:-D?! Jag har ju inget att förlora....

I vanlig ording kommer här lite bilder....



Det blen franskt igen=fräscht!

 
 
Nöjda barn som hittat sina ägg som påskharen gömt:-D



Trixie var bra sugen, men fick stå över!



Bland påskliljorna hade påskharen gömt Gretas lilla ägg,
innehållande russin & vindruvor:-D



Mammorna fick inget ägg, men vi var lika glada ändå!



Mmmm, va gott!



Bror D & Fredde hade oxå trevligt!....



Likaså bror M!



Vi njöt av solens strålar:-)



Här precis hemkommen från dagens inspirationsdag!


Nu är jag trött, och lite tv-tid med mannen står på tur. Imorgon väntar middag hos svärföräldrarna:-)
Hoppas ni haft en fin påsk, kramar från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0