Fullspäckad vecka!


Klicka på bilden för att komma till Forevers hemsida!
(Bild lånad av Forever)

 

Oj, oj va den här veckan har rusat på:-O! Badhusbesök, skateparksbesök, Forever möten & planeringar och en hel del samtal ringda. Det känns faktiskt riktigt trevligt att syssla med något mer än bara allt vanligt bestyr härhemma:-). Men tyvärr så har ju inte tiden riktigt räckt till allt jag skulle ha velat i veckan! Som ex att blogga och träna:-S. Dom två grejerna har jag fått lov att prioritera bort i några dagar.
Men vi lever, jag lovar:-D. Om än lite mer aktivt bara:-P.

Inför kommande vecka har jag en hel del inplanerat redan, rekryteringsutbildning, businesspresentationer och hälsokväll härhemma nästa lördag. Och jag måste bara säga att allt är sjuuuukt roligt att hålla på med! Jag tänker satsa stenhårt:-). Så det är lika bra att passa på när man är mammaledig också, det kan ju leda till något riktigt bra!

Kom ihåg nu då också, att om ni är intressserade av produkterna, att själv kanske bli återförsäljare för Forever el. av att kanske bara vara värdinna hemma hos er för en kväll och bjuda in lite väninnor, så maila mig gärna så styr vi upp något! Det skulle vara sjukt kul:-D.

Nu tänker jag till sist önska er en riktigt skön helg, nu ska jag passa på att skaka rumpan till lite Zumba medans Greta vilar:-D

Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att höra från dig!:-)

Det låter som att det här passar dig perfekt!



Hoppas vi kan ses snart. Jag blir förmodligen sjukskriven fram till förlossningen så kanske vi kan klämma in ngt? Kraam

2011-04-30 @ 16:08:39
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0