Jag njuter på hästryggen!

Åååå, jag har haft en underbar dag idag:-)......i solen på hästryggen och med fikapause i skogsbrynet!
Det är terapi för en (emellanåt) stressad småbarnsmamma det:-D.
Jag har ridit sen barnsben, och trots att det tyvärr nuförtiden går bra långt mellan gångerna så sitter det i benmärgen! Har man en gång lärt sig cykla....

Mina tankar/drömmar går nu ännu mer mot ett hus på landet, med häst och hela baletten:-)
Nångång, så ska väl förhoppningsvis den där barndomsdrömmen gå i uppfyllelse?
Det har även dykt upp ett andra alternativ till ytterliggare ett hus på landet. Många bollar i luften nu:-)....Vi får se vad framtiden bär med sig?!

Greta är mycket bättre idag, lite feber imorse dock, men ingen hög sådan. Vi hoppas och tror det är påväg bort helt. Pappa och mina (halv) bröder, som är på besök mötte också upp vid stallet när jag ridit klart och sen bar det av hem för att njuta av hämtpizza allihopa, mums!

Imorgon blir det pyssel/vårstäd härhemma på gården. Ska det här huset så småningom säljas så vill man ju att det ser trevligt och fräscht ut härhemma:-).

Hoppas ni får en fortsatt fin lördag, kramar från oss♥




 6-åriga hingsten "Harry" var mitt sällskap i skogen:-)
En häst man måste "rida" inte bara åka med. Perfekt för mig som
vill ha lite utmaningar och lära mig nya saker!



Visst är han väl snygg oxå!



Greta var överlycklig att äntligen få se dom stora djuren på så nära
håll:-D. Gibson, (den lugna/säkra av dom) är en perfekt kandidat om
man är nybörjare, så Greta vågade sitta upp för första gången:-)
Och går hon i sin mammas fotspår så blir hon en hästtokig tjej, kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0