Nu så.....

Här kommer en uppdatering! Vad har hänt sista dagarna då??? Jo, en hel del faktiskt. Älgsafari med barnen, mamma har firats på födelsedagen, succèdag i Stockholm med Forever, fotbollsmatcher och träningar, skolstart och sist men inte minst jultidningsförsäljning på hög nivå för Gabriel:-). Ja, dagarna är fyllda! Och det är faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till vardag och rutiner igen. Det enda jobbiga är att man måste ställa klockan på mornarna igen, morgontrött är bara förnamnet!

Men imorgon är det fredag och helg igen. Skönt. Vi blir dessutom barnfria härhemma till lördag. Det behövs, och vi är det i princip aldrig! Enda gångerna är väl vid speciella tillfällen, då det är meningslöst för barnen att vara med. Så vi har lääääänge sagt till varandra att vi borde ta en kväll hemma bara för oss själva, mysa och äta gott, se lite på tv och krypa ner i sängen tillsammans för att sen få vakna på egen hand:). Det ska bli sååååå skönt! Det är vi värda, min man och jag♥. Lite egentid. Det är viktigt att vårda relationen emellanåt. Det är något vi måste bli bättre på. Så imorgon är väl ett steg i rätt riktning iaf:)

Jag önskar er en skön helg & hoppas ni mår bra!!

Här kommer lite bilder.....



 Älgsafari i Morgongåva


  
På släp efter traktor, tog vi oss in till älgarna. Spända av förväntan...



Från alla håll och kanter ur skogen kom dom fram! Närgånget blev bara förnamnet:)



Vi fick tom äran att klappa skogens konung!



Sååå himla coolt! Vilka mäktiga djur.




Lilla mamma (mitten) har firats på 58 års dagen.
Grattis mamma♥!



I söndags for jag till Sthlm & Forevers succèdag! Jättekul liten tripp:)



Stolt första klassare! Min stora kille♥










Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att höra av dig här!:-)



Och va vacker du är!!

2011-08-19 @ 19:23:57
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0