God Jul på er alla:)

Dopparedagen imorgon.....redan:-O!! Granen är klädd och klapparna inslagna, nu kan julen komma:). Ikväll väntar mys härhemma med familjen och morfar som stannar över natten, lycka! Just nu grejar dom för fullt med maten, Fredde och morfar alltså:). Jag fick en stund över och för mig själv så då passar jag på att skriva några rader. Buy the way, så hade jag det kanon på Balen iGbg:). Jättegod mat, förträffligt bra underhållning, dans och fyrverkeriertill tre på natten . Det var verkligen en riktig bal på slottet:). I början av veckan hade jag oturen att bli sjuk, magkatarr & urinvägsinfektion lagom till jul. Men nu har jag fått både magmedicin och antibiotika och jag känner mig mycket bättre! Det är väl ett allt för hektiskt liv man lever mellanåt som är orsaken, så nu gäller det att skärpa till sig! STRESSA MINDRE!! Vi kommer fira julafton hemma hos Freddes föräldrar imorgon och stannar där över natten tror jag. Det ska bli så kul! Men det allra roligaste blir att se barnens miner imorgon bitti:) Lycka är att få se dom öppna julklapparna som dom väntat så på, åtminstone Gabriel:). Så jag vill till sist önska er alla en riktigt GOD JUL & må Guds frid vara med er!! Bilder kommer framöver:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0