50 års kalas...

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg allihopa. Själva har vi som vanligt haft fullt upp med både fredagsmys, 50-års kalas i Västerås och en fixardag idag med tvättning/röjning härhemma inför kommande vecka:-). Minst sagt en blandad kompott. Så vi har haft en riktigt skön helg tillsammans. Men eftersom jag inte har så mycket mer att förtälja idag så bjussar jag i vanlig ordning på lite bilder från gårdagen och min kära "mosters" 50 års fest! Vi hade det riktigt, riktigt trevligt och maten var underbaaaart god!

Men innan jag rundar av helt så har jag väl förresten glömt att nämna att premiärpassen på crosstrainern är avklarade härhemma?!. Jovisst:-), första passet gick av stapeln redan i fredags. =45 min. pass och med en förbränning av 290 kalorier. Igår ett 30 min. pass och med en förbränning av 200 kalorier! Inte illa pinkat va?! Jag har en känsla av att detta kommer gå som smort, nu kan jag ju liksom när som helst träna när det passar mig. Toppen! Kan inte bli bättre:-).....Nä, bilder va det.

Kramar från oss♥

 


Olika kallskuret, vinäger potatissallad & en massa exotiska frukter!



"Moster" Charina 50 år!



Pappa & Greta♥.



Vår stora lilla tjej!




Min kusin Chrille, mamma & jag.



En trött liten Greta somnade utan problem i sin vagn:-).



Jag & barnens kusin Emma.



Gabriel och kusinerna Emma & Victoria.



Paket är ett måste när man fyller 50! Och Fredde hade med sig en
heeeel låda med både muggar, t-shirts & en väska:-D.




Mamma har gjort det igen! Hon har målat en underbar ängel i finaste
pärlemor. Dom är bedårande vackra! Kommer ni ihåg min som jag fick?
Från oss andra blev det en kommande spakväll med mat & tilltugg i gåva.
Alltid roligt med upplevelsepresenter:-).







 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0