Godkänt...


 Godkänt!

Igår åkte hårfärgen i från SYOSS och resultatet blev godkänt. Inge bättre än jag förväntat mig, men heller inte sämre. Och för ynka 69 kr för en förpackning så kan man ju inte klaga! Och eftersom jag är väldigt mörk i mig själv i håret gör det att det är extra svårt att just färga håret ljusare.
Men som sagt helt klart godkänt får den av mig:).

Jag har kikat runt lite bland olika crosstrainers på nätet sen igår och jag har hittat en som är intressant för mig i mitt tycke och som har både den ena och andra finessen:-). Får se om det blir ett köp av redan under dagen?!  Sen har det även klickats hem ett par andra grejer som går i träningens/skönhetens tecken. Jag borde ha dessa grejer innan veckans slut. Lägger upp lite bilder på allt ikväll tänkte jag....

Hoppas ni får en bra dag, kramar i massor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0