Nu får ni hjälpa mig lite...!

Hej på er igen!

Jag har under dagen roat mig med att googla runt lite på Bugaboo tillbehör, och då speciellt på olika färger till suffletten och sittdelen som man lätt kan byta ut och variera om man vill. Och det finns ju en hel del härliga färger att välja på från Bugaboos eget märke.
Men vad jag inte visste om, (som jag av en slump snubblade in på) är en bloggtjej som kallas Mamma på vift:-). Har ni hört talas om henne?! Jag tycker mig kanske känna igen hennes bloggnamn men INTE att hon på egen hand syr upp bla suffletter/sittdelstyger till Bugaboo!! Fantastiskt:-D. 
För vilken värld av tyger och färger öppnar sig inte då eftersom du kan handla dina egna personliga tyger och sedan skicka det till henne så syr hon upp grejerna i det valda tyget åt dig. Förbaskat rolig idè! Och vad kul att ha en outlook på vagnen som INGEN annan har!.....Bugaboo är verkligen möjligheternas vagn, shit va kul:-D.

Så nu kommer vi till problemet mina vänner=). Och det är att jag naturligtvis inte kan bestämma mig för vilket tyg jag ska välja för att sen skicka det till henne?! Och här kommer ni in i bilden:-D.
Så har ni lust att hjälpa mig genom att rösta på ert favvo-tyg nedan så är jag tacksam! Och så kanske jag blir lite klokare på det här tillsist och kan bestämma mig nångång:-D.

Dom nominerade är:


TYG NR 1:




TYG NR 2:




TYG NR 3:




TYG NR 4:




Kramar från oss♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nummer 1 helt klart!

Puss

2011-02-09 @ 21:02:35
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergander

Måste nog oxå säga nr 1 :)

2011-02-10 @ 07:56:25
Postat av: Lena

Jag säger nr1 eller nr4 :)

2011-02-10 @ 08:09:15
Postat av: Anonym

nr 1 helt klart

2011-02-10 @ 08:45:00
Postat av: Sandra

Åååh va svårt!

Nr 1 var det som sådär spontant stack ut - jättesnyggt!



Men ju mer jag tittar på 2 och 4 desto mer gillar jag dem också. Ja, jag var ingen vidare hjälp är jag rädd för :-D

2011-02-10 @ 12:11:19
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Mickis

Nr 1 :)

riktigt snyggt

2011-02-10 @ 18:49:23
URL: http://whereareyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0