Rastlöshet...

Hej på er!

Har nyss promenixat med Trixie & Greta i solen:-). Underbara sol, du är så efterlängtad! Och ännu mer efterlängtad är sommaren och värmen och något gott på grillen, jammiii! Håller ni inte med?!

Men(det finns alltid ett men;-D)med stundande sommar så kommer också en känsla av rastlöshet med på köpet. En rastlöshet i kroppen att vilja härifrån! Ifrån det här området, ifrån alla grannar(inte för att det är nå fel på våra grannar, utan för att jag vill bo lite mer ifred om man säger så) och hus överallt!! Usch, så trött jag är på detta! För under vintern då boar man ju liksom inne och grannar och folk blir inte lika påtagliga på samma vis. Och tur är väl det....Ja, visst hörs det att vi "tröttnat"på villaområde. Landet, here we come! Hoppas jag nångång:-)

Men huset, vårt älskade hus, är de inge fel på. Nej, tvärtom! Det är läget jag är så förbaskat trött på och jag vill inget annat än härifrån nuuuuu!
Jo, ni vet ju att vi hela tiden "tittar" efter hus och att vi varit på flera husvisningar. Men det har alltid varit "något" som avgjort att vi inte varit intresserade av dessa hus. Tyvärr. Men vi håller ögonen öppna hela tiden, och speciellt nu när vi går mot våren. Då brukar det ploppa upp hus både lite här och där som kan vara intressanta:-).

Vi brukar ha många och låååånga samtal på kvällarna emellanåt jag & Fredde om just hus, och planer smids för fullt hela tiden, he, he, he! Vi får se vad som händer framöver....Och, visst ja! Skulle ni få nys om något hus på landet i Avesta området, så vet ni ju att jag tacksamt tar emot tips ifrån er:-).

Nej, nu ska jag röja vidare härhemma, medans lillskruttan sover i vagnen därute:-).
Kramar från oss♥.

P.s Jag har häromdagen bokat hotell till mig & Fredde inför Malmötrippen i mars...skönt att ha det gjort! Och med bara 5 min. bilväg från kliniken blir det perfekt!


 Här skall vi bo 3-5 mars, helt ok!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej igen, och tack för besöket inne hos mej! Har följt din blogg ett tag men vart "tyst" fram till nu. :) Tycker du har en sån fin inställning till allt, så positiv och glad. Det är härligt, inte ofta man stöter på såna människor.



Hoppas hotellvistelsen i mars blir bra! Är lite avis faktiskt (I need a boobjob to). ;)



Ha det bäst!

2011-02-03 @ 17:55:57
URL: http://inan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0