Drömmars betydelse?




Morrn, morrn  på er!

Jag drömmer väldigt, väldigt sällan(ialla fall så kommer jag inte ihåg drömmarna)....men inatt gjorde jag det. Och det var en minst sagt konstig dröm! Om döda människor:-O. Den handlade ialla fall om att jag och familjen var hemma hos någon, (vet inte riktigt var eftersom hemmet där vi var inte var hos någon jag känner). Men alla som var där var nära familjemedlemmar och personer som är nära familjen. jag kommer ihåg allt i drömmen och den var väldigt detaljrik.

Själva handlingen i drömmen var att jag gick runt och fotade/filmade alla som var där. Inget konstigt med det. MEN, när jag sen gick tillbaka i kameran bland bilderna så fanns där personer i bakgrunden som ingen känner igen, alltså personer jag aldrig sett! Både gamla och lite yngre personer. En kvinna var gammal och med stramt grått hår i en knut och ur hennes mun kom det såndär otäck "kylig" luft ni vet?! En annan man hade rödrutig skjorta med jeans. Jo, de va många detaljer som sagt.

På en bild hade jag fotat en person bland oss (kommer inte riktigt ihåg vem jag fotade) men personen satt ialla fall på sängkanten och bakom den personen stod den här mannen igen med rutig skjorta och stirrade
in i bilden! Jag började då naturligtvis fatta i drömmen att det var döda personer som uppenbarade sig på bilderna och bland filmklippen:-O.

Ha, ha, ha!!! Låter kanske som jag sett för mycket på film va:-D. Men faktum är att jag aldrig kollar på såna filmer. Åtminstone var det år och dar sedan jag gjorde det.

Hmm, undrar bara OM drömmer ibland försöker tala om något för oss, eller är det bara drömmar som är utan betydelse?! Vad tror ni? Tror ni man kan tyda drömmar och vad skulle då denna dröm vilja tala om för mig?!
Finns det någon av er som läser bloggen som kanske vet något om sånthär?! Skriv gärna till mig i såna fall, det är ju både spännande och intressant:-).

Nej, nu ska facet och kläderna på sen drar jag till kyrkan i vanlig ordning och efter det blir det kalas för Fredriks farfar, 82 år! Hipp, hipp, hurra, hurra för Lennart idag!

Kramar från oss♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0