Det viktigaste för mig...


♥KÄRLEK♥

 

 
♥DET BÄSTA JAG HAR♥



Jag har så otroligt mycket att vara tacksam över i mitt liv!
Jag är lyckligt gift med en underbar man, jag har fått två underbara barn, en son & en dotter, vi har skapat ett underbart hem tillsammans, vi är alla friska och mår bra, vi har tak över huvudet och vi har mat att stoppa i våra magar:-). Vad mer kan man begära?! De här sakerna försöker jag dagligen tänka på. Vilket rikt liv jag har, och jag är evigt tacksam för ALLT!

Och för att visa lite extra uppskattning en dag som denna till mina älskade så tänkte jag överraska med lite tacos till kvällen, lite extra mys sådär på en måndag:-). Värre behöver det inte vara. Det viktigaste är att vi har varandra♥. Tack gode Gud för allt jag har i mitt liv!



Jag önskar er allihopa en underbar alla ♥ dag!
Kramar från oss!



 


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är så klok och vis!! <3 <3 <3 Ha en mysig alla hjärtans dag! Puss & Kram

2011-02-14 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0