HälsoShopping!

            



En dvd samling med Zumba dans från TV-shop, en skip sport CT500 och en vitaminkur till håret i kapselform. Det är mina senaste hälsoinköp:-).

Zumba-samlingen är perfekt om man vill kunna träna hemma i vardagsrummet när man inte kommer iväg till gymmet. Det kommer nog passa mig perfekt! Härliga rytmer  och hög musik samtidigt som man dansar bort kalorier:-). Hoppas det blir en grej "man håller i också. Ni hittar samlingen på: www.tvshop.se.

Crosstrainern fyndade jag på Blocket i grannstaden, ska hämta hem den nu ikväll till ett pris av 2300 kr, nypris 3800 kr! Knappt använd och platsbrist gör att den får flytta hem till mig istället:-). Här råder ialla fall ingen platsbrist och jag hoppas verkligen inte den kommer bli dammig härhemma, eller rättare sagt, det SKA DEN INTE!

Här är dess funktioner:

En robust crosstrainer i snygg design med 24 olika datorstyrda träningsprogram. Högtalare för MP3.

Stort svänghjul för jämn gång och 16 motståndsnivåer.

Datorn visar tid, distans, kaloriförbrukning, puls, återhämtning, rpm, bodyfatscan funktion, temperatur, datum och tid. Bakgrundsbelysning.
Tekniska specifikationer
Användarvikt: Max 120kg
Display: Visar tid, distans, kaloriförbrukning, puls, återhämtning, rpm, bodyfatscan funktion, temperatur, datum och tid.
Motstånd: Elektromagnetiskt trampmotstånd
Mått: Längd 160cm, Bredd 82cm, Höjd 163cm, Vikt 42kg
Program: 24 st
Svänghjul: 8kg, 270mm i diameter
Övrigt: Handpulsmätning på styret. Transporthjul. Träningsråd medföljer.

Och slutligen, reklamnörd som jag är och går på det mesta inom skönhet så klickade jag hem en dunderkur för håret. Priorin mina vänner! Ska tydligen göra underverk för håret. Ja, va tusan man måste ju testa om man ska få reda på om det funkar, he, he!! Det kan ju inte bli sämre ialla fall:-). Ni hittar kuren på: www.vitaminvaruhuset.se

Nej, nu ska Gabriel i säng sen kommer mormor och passar huset medans jag åker och hämtar hem min crosstrainer:-D.

Ha en skön kväll, kramar från oss♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får berätta om Priorin fungerade sen! Mitt hår e katastrof så jag skulle behöva nånting som hjälpte till att få tillbaka mitt "gammla" hår...

2011-02-17 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0