Träning, bus, op & filmtajm...


Ajabaja Greta!



God kväll på er!

Har inget speciellt att dela med mig av idag heller, det är liksom vardag igen:-). Men det har ialla fall hunnits med ett 30 min. pass på crosstrainern idag igen och denna gång visade den en förbränning av 214 kalorier, härligt! Sen får man väl naturligtvis inte tro att beräkningarna är helt 100%. Men ett litet riktmärke är det nog ialla fall. Det känns riktigt bra att få flåsa på den där lilla stunden och efteråt är det sååå skönt! Idag tex passade jag på strax innan lunch när Greta sov ute i vagnen. Jag hann sen precis duscha och förbereda lunchen, perfekt timing:-). Jo, de känns verkligen som en riktigt, riktigt bra investering för mig eftersom det är så svårt att hinna med gymmet. Men sen kommer jag naturligtvis ta tillfället i akt när det passar mig att ta mig dit nån gång ibland ändå. 

Greta visade häromdagen upp sina färdigheter i stegklättring:-O! Jojo minsann, högst däruppe på brorsans rum kom jag på henne. Och jag kan lova att hon var lycklig:-D. Jo, duktig är hon på att hitta på grejer och hon gör mig rejält svettig emellanåt. Busfia!

Dagarna rinner iväg och det drar ihop sig inför kommande op! Nästa torsdag åker vi:-). Och nervositeten kommer och går. Ena sekunden är jag lugn som en filbunke och nästa så pirrar det lite extra i magen! Jag vill bara att det ska bli bra och som jag tänkt mig när det är klart. Och med det menar jag såklart storleken på dom, utseendet blir ju som det blir. Visst kan man ju ha sina önskningar om hur man vill att de ska se ut, men man ska ju absolut inte ha för höga förväntningar på att det blir exakt som man tänkt sig. Och det har jag inte. Nej, det är det där med storleken som ger mig gråa hår:-). Jag hoppas jag kommer känna mig säker efter konsultationen bara....


Nej, nu blir det filmtajm med älsklingen!
Kramisar från oss♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0