Ladda batterierna...


Gabriel med gula strumpor:-)


Vi är hemma igen sen ett par timmar från Gabriels fotbollsträning. Kvällsmat, duschningar & nattande av barn är avklarat! Så nu råder det lite ensamtid här på berget för mig själv då mannen är borta i Sthlm.
Tyst och skönt är det såhär på kvällen, och det behövs efter intensiva timmar på dagarna. Man behöver ladda om batterierna inför en ny dag imorgon med samma tempo:-). Men idag får crosstrainern vila:-D, tycker det är lagom att köra ett pass varannan dag så man inte tröttnar om det blir för mycket!

Greta fortsätter dock med sina påhitt lite då och då:-S. Jo, jag har att göra med den lilla, tur Gabriel är stor och duktig! Älskade hjärtan, ni är mitt allt♥!


 

Nej, nu ska mamman i familjen ta sig en varm dusch, sen blir det lite slapptid vid televisionen:-).
Kram från oss♥

P.s Filmen vi såg igår var skitbra!! Den kan jag starkt rekomendera.
Usch ja! Tänk vad som finns under ytan i vissa vatten:-S....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0