Lilla julafton! (uppdaterad m. bilder)

Puh! Vi klarade oss här "på landet" och fick behålla vattnet i kranen igår/idag. Skönt. Det är ju trots allt en del bök att vara utan vatten när man har småbarn. Så de tackar vi för!

Men nu till något roligare....som Blingo kläderna:-). Dom anlände idag i brevlådan, plus ett litet impulsköp till Greta från strössel och mitt Zumba paket från TV shop. Jovisst, alltihopa kom så det blev rena julafton härhemma:-). Gabriel vart så glad, och så snygg han blev i kläderna då! En blivande modell kanske, vem vet?

Vi spenderade sen em hos morfar där det blev både modevisning, piroger & munkar. Gabriel tröck i sig hela TVÅ!! Jag unnade mig iaf en halv;-). Men det var jag väl värd eftersom jag svettades 30 min. idag igen på crossen. Älskade maskin, du passar sååå bra i mitt liv just nu=).


Kram från oss!



 
Gabriel i jeans, t-shirts & mössor från Blingo!


 
Lillasyster fick en turkos fin klänning med två par randiga tights från Blingo. Från Strössel blev det
ett par nya bodysar i snygga färger med roliga tryck & tre par nya halksockor.



Var tvungen att fota Greta med idag;-). Klänningen är dock lite stor
i halsen, men jag behåller den nog ändå eftersom att jag nyss fick veta att den inte finns i mindre strl!
Får tvätta och torktumla den så blir den nog lite mindre...


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0