SYOSS hårfärg...


Mitt framtida test...


God kväll i stugan!

Inga intresserade av Blingo barnkläder som det verkar?!.....Va synd:-(. Äh, jag ger er lite betänketid till så kanske ni vågar komma ändå! Vårkollektionen ser jättefin ut så då missar ni något om ni inte kommer;-).

Från det ena till det andra....Jag var och handlade lite tidigare på Willys idag med barnen och fick syn på ett för mig nytt hårfärgningspaket från SYOSS. Nyfiken som jag är så måste jag väl testa märket. Shampoo, balsam & hårspray därifrån har jag redan testat och det är helt ok grejer. Men just deras hårfärger har jag ingen erfarenhet av. Har ni?! Och i såna fall vad tyckte ni?! Skriv gärna och berätta....Så jag vet om jag ska våga testa färgen eller inte, hi, hi!! Det lär väl i och för sig inte bli någon jättekatastrof ändå om jag testar färgen, eftersom jag bara färgar rötterna varje gång. Jag låter alltid längderna "vila". Men eftersom blekning inte är något alternativ för mig och mitt hår, (det sliter alldeles för mycket) så får det bli färg. Sen gillar jag inte när det blir "barbie-vitt" heller för den delen som blekningar ofta blir, huvva!! Nåväl, jag testar väl nån dag får vi se:-).

Nähä, om man skulle ta och stoppa något i magen kanske....
Hoppas ni mår bra, kramar från oss♥.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0