Vi önskar er en härlig fredag!


Inte det lättaste att fota oss själva med
mobilen, men de får duga:-O.


Jag & Greta passar på redan nu att önska er en underbar fredag!
Vi väntar besök aldeles strax härhemma av en väninna och hennes två barn.
Kaffe latte & smörgåsar får det bli som tilltugg:-D.

Hoppas ni alla mår bra, kramar från oss♥

P.s Tyget är nu beställt till vagnen, därav behöver ni inte rösta mer på dom. Och stort tack till alla er som hjälpte till med er röst! Jag räknade ihop era röster och det blev tyg nr 1 som vann och som ni gillade mest:-).
Jag gick på min första känsla, den jag gillade sådär på en gång! Men jag tänker inte avslöja än vilken av dom det blev. Ni får se resultatet sen på vagnen tänkte jag:-D.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh va fina ni är ^^

2011-02-11 @ 12:32:38
URL: http://zarahcunvik.wordpress.com
Postat av: Ingela

Jättefina är ni! :)

2011-02-15 @ 15:04:30
URL: http://inan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0