Bra start & efterlängtad hemkomst!

God morgon på er!

Frullen är på g härhemma och sen svirar vi om för att ta oss till Gabriels lördags dans:-). Sällskap får jag av bästa Cicci och lilla Juni som också börjat på dansen. Sen blir det lunch på stan med barnen såklart. Låter väl som en bra start på en lördag tycker jag:-).

Jag hoppas ni får en bra dag! Kramisar från oss♥

 


Ikväll kommer min bror m. fam. hem från sju veckors besök
i hemlandet Brasilien! Gissa om Gabriel saknat sin söta lilla kusin Julia♥.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh det låter som ni kommer få en mysig lördag :) pricken över i blir väl att lilla söta Julia kommer hem <3 jätte fin bild på dem två!!! Puss & Kram frånt tant med stora magen

2011-01-29 @ 10:45:15
Postat av: marcilene

OOOooooooo vad Fint BILD på dem . den tycker jag ...

Glad jag blev när jag Såg på de tillsammas .

Kram /

2011-02-07 @ 20:41:15
URL: http://marcy.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0