Rosa drömmar...

Hej på er!

Det blev sent igår innan jag kom hem. Men med mig har jag en superfin Bugaboo Cameleon vagn till Greta! Som ni kanske redan visste så var jag ju på jakt efter en ny sittvagn eftersom min nuvarande är borttingad till brorsans lilla bebbe♥ som snart tittar ut. Så äntligen hittade jag en på Blocket. Och till den lyckades jag även hitta en rosa topcoat (klädsel) på Tradera. Gissa om jag kommer ha en läcker vagn på våra prommisar nu till våren:-).
Rosa vagn det är äkta kärlek det, ha, ha! Skämt åsido men jag är barnsligt förtjust i rosa, men det antar jag att de flesta av er också redan visste. Så nu passar jag på att leva ut mina rosa drömmar ytterliggare med en roooosa vagn;-).

Har inte hunnit provköra vagnen så mycket än men hittills så känns den toppen, det lilla jag testat. Vilken vagn och vilka finesser! Otroligt smidig och lättkörd är den oxå. Sen är det ju extra roligt att man så lätt kan köpa och byta klädseln. Man kan liksom inte tröttna på den då. Det ska bli otroligt spännande att se hur vagnen kommer se ut när klädseln kommer....Men än så länge får ni nöja er med bilderna nedan=)

Nej, nu ska frullen skakas fram:-)
Kram på er♥





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0