God fortsättning kära läsare!

God fortsättning på 2011 kära läsare♥

Hoppas att ni alla hade ett bra firande med en massa gott och mys:-). Härhemma hade vi det lugnt och skönt. Toppengod mat, smarrig skumpa och ett hejdundrande fyrverkeri vid tolvslaget! Så det var en lyckad kväll för hela familjen:-). Hoppas ni hade det lika bra som oss. Ni får gärna dela med er av ert nyår med nån liten kommentar kanske:-).

Nej, det blir nog inte så mycket mer skriveri här idag....jag bjussar på lite bilder istället från igår.

Ha en skön lördag, många kramar från oss♥



Dagen började i backen med pulkaåkning och korvgrillning med barnen♥



Trixie var också med, men intog ganska snabbt vagnen med Greta:-)



Här inväntar vi hummern, jag & Trixie. Har ni sett Trixies fina små trosor?
Hon löper nämligen för första gången nu, kanske det blir valpar nångång♥.



Vi är redo att smälla av raketerna vid tolvslaget.



Fredde riggar för raketerna och Gabriel spanar in farsan:-)



Se upp! Här kommer den....





Fiiiint:-)




Greta vaknade strax innan tolv, så hon fick också vara med och se.

P.s Har förresten tänkt på ifall ni har några önskemål med bloggen, såsom tex funderingar, frågor eller bara något ni vill se mer av eller att jag skriver om, så tveka inte att hojta till! Ni kanske har en massa frågor ibland, skriv gärna i såna fall så svarar jag (på det mesta) mer än gärna:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0