Samtal, rosa klädsel & potträning...

Hej på er!

Jag antar att ni undrar över samtalet idag, men tyvärr så blev jag inge klokare idag heller! Tydligen så har kirurgen (Docent Jan B Wieslander) haft semester och varit bortrest, det hade dom ju kunnat sagt lite tidigare kan man ju tycka, så jag sluppit ringa och tjata:-S. Så idag var tydligen hans första dag på plats igen efter alla helger. Kvinnan i receptionen minns mig vid namn och hon ska nu någon dag gå igenom mitt ärende med Jan för att se när det kan passa. Jag har ialla fall önskat op i slutet av februari. Sen hoppas jag naturligtvis att jag kommer kunna göra konsultationen vid op tillfället(dagen innan), jag har liksom ingen lust att resa till Malmö t/r två gånger! Ja, ja vi får se vad dom kommer fram till...

Idag kom också klädseln till vagnen, gissa om den blev snygg! Jag är kääääär♥. Riktigt, riktigt läckert och roligt med färg. Det är så tråkigt när allt ska vara svart, svart, svart! Och det bästa är ju att jag kan byta till nån annan färg igen precis när jag vill:-).

Sen har vi påbörjat lite lätt potträning härhemma och hon är så söt när hon sitter där med sin lilla bok♥. Men vi har inte lyckats pricka pottan än, bara lite kiss bredvid:-D.

Båda barnen är precis nybadade så jag tänkte passa på att klippa Gabriel litegrann igen, han vill ju va snygg till skolan imorgon:-).

Kramar från oss♥


 
Underbar färg!



Söt♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

SUPERSNYGG vagn!!!

Jag skulle också vilja byta, iaf till bebis kommer. Men jag gillar ju den vi har också och så behöver vi ju en syskonvagn. Svårt! Du får ge recensioner på eran när ni kört in den - då kanske jag inte kan hålla mig! =D



Kram

2011-01-10 @ 19:37:18
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Och förresten, va söt hon är lillsnörpan!! =)

2011-01-10 @ 19:37:59
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lena

Snuttgumma så stor hon har blivit så snabbt!!

Riktigt klok flicka det där, mamma upp idan :)

Puss å Kram

2011-01-11 @ 18:49:52
Postat av: Cattis

Men gullegreta! Superhärlig bild :)

2011-01-11 @ 22:02:24
Postat av: janina

Hej Hej janina heter jag och sitter i Stockholm och läser din blogg! Måste bara fråga vart du köpt pottan? Den ser helt underbar ut! / jAnina

2011-01-12 @ 07:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0