Glatt överraskad!



Gokväll kära läsare♥

Ännu en helg lider mot sitt slut... å, hjälp va veckorna går fort! Men jag får väl ta det som ett tecken på att vi har kul tillsammans:-). Dagen har ialla fall bestått av kyrkobesök med barnen som vanligt och hemma väntade mannen i huset på oss med en överraskningsmiddag:-O!! Han hade minsann gjort iordning halstrad råbiff med egenfriterade potatisklyftor från "MORBERG". Jag blev riktigt, riktigt överraskad och glad, då det alltid är jag som lagar maten härhemma! (Och jag kan lova er att jag blir trött på min egen mat emellanåt, usch! Ni vet säkert vad jag menar!) Så det var en mycket glad och god överraskning att komma hem till:-). Fler sådana älskling, tack♥.

Var förresten till bästa Cicci på salongen i fredags igen och gjorde naglarna lite fina, slänger med en bild nedan så ni får se, den här gången blev det naturellt och fräscht....



Annars har det väl inte hänt så mycket mer härhemma alls idag, söndag innebär oftast avkoppling och förberedande inför en ny vecka. Barnen sover nu och vi ska passa på att ha lite egentid tillsammans och naturligtvis ska vi se "Solsidan"! Underbart program, helt i min stil och min humor:-).

Jag hoppas ni haft en fin helg, kramar från oss♥





Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin

Så maken din ställde till med middag =D

Det skålar vi för!

Lycka till med den nya veckan, puss <3

2011-01-17 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0