Strössel fynd!!



Hej!

Jag gjorde några riktigt fina fynd i förrgår åt Gabriel & Greta på strossel.nu som jag tänkte tipsa er om!
(Klicka här för att komma till sidan) De flesta av er vet säkerligen redan om sidan,
men jag tipsar ändå;-).Dom har ialla fall rea just nu så jag var bara tvungen att passa på.
Till Gabriel så blev det två jättefina tröjor i turkost, (han är sååå snygg i den färgen) och ett 2-pack kallingar, det går ju alltid åt. Och till minstingen blev det tre stycken nya bodysar i härliga färger och med olika mönster.
Jag har handlat på sidan förr och är supernöjd, kvaliten är underbar! Jättefina kläder verkligen, så jag kan varmt rekommendera dom. Slänger med lite prislappar nedan:


Luvtröjan: 179 kr (ord. pris 299 kr)
Kallingarna: 39 kr (ord. pris 65 kr)
Tröjan utan luva: 149 kr (ord. pris 249 kr)

Body m. prinsesskronor: 50 kr
Body m. zebra tryck: 49 kr
Body m. blommor: 45 kr 

= Totalt: 511 kr!

(Bodysarna tror jag är ord. pris som dom är=superbilligt!)
Ta en kik in på sidan vettja innan allt tar slut, då det var en del borta redan nu!

Nä, nu blir det soffan med te & smörgås:-)
Kram från oss♥






             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0