Helgen som gått & bröstblogg...

Hej på er!

Jag gör ett tappert försök ändå utan ny strömsladd! Det hanns inte med att införskaffa någon ny sådan idag. Och det är inte kul när det tar sjuuuukt lång tid vad jag än gör med den här datorn...suck!
Nåväl, helgen som gått kan sammanfattas såhär:

Fredagen:
Fredagsmys med Wienerschnitzel ur "Morberg".

Lördagen:
Funky kids dance för Gabriel på dan och 35+35 års kalas i Nyhyttan på em/kvällen för Freddes bror & fru! Jättetrevligt och sjuuuuukt god mat bjöds det på. Marita är en riktig naturbegåvning i köket, hon skulle lätt platsa i "Halv åtta hos mig":-).

Söndagen:
Tillägnades familjen Hedlund/Bengtsson och lille Elvis<3. Ååå, vilket litet knyte! Underbar:-). Jag kan inte fatta att Greta & Gabriel varit sååå små, ja ännu mindre faktiskt tom:-O. Man blir åter påmind om hur fort tiden går...


                              Lille Elvis♥

Jo, så var ännu en helg slut och en ny vecka tar vid. Hörrni, det är ju bara måndag & fredag känns det som! Och inte många veckor kvar till kommande operation heller. Jag tänker en del på vad jag vill och hur jag vill ha det, och det är lite "scary" när man vet vad man har men inte vad man kommer få?! Jag hoppas verkligen att det blir som jag tänkt mig. Men jag tror det verkliga lugnet/säkerheten kommer infinna sig efter konsultationen dagen innan op, när jag fått prata igenom allt ordentligt och tala om vad jag vill.
Jag har även googlat en del på just bröst och bilder för att försöka få nån "bild" av vad som känns rätt för mig och bröst som jag gillar helt enkelt. Och jag stötte faktiskt på en blogg som en tjej har som handlar om just hennes ingrepp och tiden innan/efter ingreppet. Hennes bröst är enligt mig väldigt fina:-). Jag har dock inte hunnit läsa så mycket i bloggen, bara kollat bilder. Men ska jag visa nån bild till kirurgen sen så får det bli på henne:-). Här har ni länken om ni är (bröst)nyfikna:-D:

http://justtits.blogg.se/


Nej, nu blir det lite tid vid teven tror jag, kramar från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0