Flyttlasset har gått...




Igår gick (barnens)morfars flyttlass härifrån och in i nya lyan istället. Det är en jättefin liten lägenhet han har fått tag på och den blir alldeles lagom åt honom och alla dammråttor:-). Men visst känns det lite tomt på nedre plan härhemma nu utan honom. Men vi har ialla fall haft fina veckor under samma tak och det märks att barnen har fått en helt annan relation till honom nu, precis som det ska vara. Och fast han flyttar härifrån oss, så har han äntligen kommit hem för gott♥. Och inget glädjer mig mer just nu än känslan att bara kunna svänga förbi hos pappa, när jag vill, eller på vägen hem från affären. Han finns här nu hos oss. Och det är den känslan jag älskar!


Hoppas ni får en bra dag, kramar från oss♥


Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin

Älskade kusin...jag är så glad för din & Davids skull <3

2011-01-07 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0