Tålamod

Hej på er!                                                  

Vi har haft fullt upp med flytten i helgen, men just nu så myser vi tillsammans med Gabriel i soffan och ser på "som hund & katt" och efter den blir det hopp i säng för den lille och då blir det tajm för lite barnfri tid tillsammans..... men"Bröderna Karlsson" gör oss sällskap:-D.
Imorgon väntar en sväng till kyrkan igen och middag hos barnens farmor & farfar. En skön söndag inför en ny vecka:-).

Jag har fortfarande inte fått någon tid för kommande operation och jag har inte hört ett ord från kliniken på hela tiden och ovissheten gör mig otålig. Så jag ringde kliniken idag igen för att höra när datum kan bokas. Jag fick till svar att återkomma på måndag igen, då rätt person var på plats....irriterande! Tycker dom kunde vara lite mer intresserade av att boka in en kund, men icke. En ynka kund i mängden är väl ingenting på en hel klinik tyvärr!
Så tålamod mina vänner, datum kommer och förhoppningsvis på måndag!


Jag önskar er en skön lördag, kram♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0