Välkommen till världen lille Elvis!

God morgon på er...

Och vad kan vara bättre än att starta morgonen med att få ett telefonsamtal från min kära vän Jessica som kl 06.25 imorse fött en välskapt liten pojke, en Elvis♥!! Underbart:-). Första samtalet fick jag av henne ca 02.30 inatt. -Åker ni nu svarade jag yrvaken?! Då jämrade hon ur sig till svar: -Jag har min första värk nu!!
Sen kunde ju knappt jag sova nå mer, ha, ha, ha!! Sen ringde hon vid 7 tiden imorse igen och allt var klart:-). En liten Elvis har hittat ut i världen!!  Allt hade gått jättebra, alla mår bra och han är såååå söt. Han ser riktigt rund och go ut på bilden jag fått:-). Nu väntar jag spänt på detaljer om den lille, vikt & längd såklart.

Annars vankas det idag besök härhemma av Cattis & lilla Savanna igen. Det ska bli så trevligt, kaffe Latte är givet:-)


Hoppas ni får en fin dag, kramar från oss!


 
Lille Elvis♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0