Värmande ord!

Jag fick ett otroligt glädjande meddelande i förmiddags på FB och dom vill jag gärna dela med mig av till er...
Såna här ord värmer, det är dom som får en att glädjas och vilja fortsätta skriva.....verkligen! Tack Åsa♥.
Roligt att du gillar bloggen och förhoppningsvis några fler med dig;-).

Jag önskar dig & din lilla familj all lycka♥

/Frida



Hej!
Jag måste bara säga, vilket bra blogginlägg du skrev, som handlade om förädraledighet.
Du är lyckligt lottad som kommer att kunna vara hemma så länge och se till att ta tillvara på den tiden. Det är som du säger, tiden kommer aldrig tillbaka.
Jag önskar själv att jag kunde vara hemma mycket längre men till sommaren ska jag börja jobba, kommer även att jobba extra under våren, men det är bara nyttigt att Hugo och Björn får umgås utan mig. Det är ju pengarna som styr som du också skrev. Tänk om man kunde få ett hemmafrubidrag och ta hand om sina egna barn, men det är väl bara en önskedröm.
Jag följer din blogg och jag tycker du verkar leva i din dröm, har två jättefina barn och en underbar man samt ett boende som du verkar trivas med. Det är härligt när man lever sitt liv och inte bara är en passagerare som flyter med.
Fortsätt att skriva din blogg och ha en underbar helg för det tänker jag ha!
Stor kram från Åsa

Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin

Härligt!! =D

2011-01-21 @ 17:16:31
Postat av: Sandra

Det är kul med uppskattning och det var verkligen värmande ord!



Jag håller med Åsa, det var ett bra inlägg.

Jag känner att jag, precis som du, vill ta vara på tiden medan den finns. Jag hoppas att jag får möjlighet att kunna sparar dagar och vara hemma lite längre nästa gång! =)



KRAM (psst, saknar er. ska vi försöka ses nästa vecka?)

2011-01-22 @ 14:41:32
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0